Wednesday, June 16, 2010

请离我远远!!!

我受够了!!!

今天火气特别大
那边有人踩到我的地雷
这边又来一个
烦死人

我这里
不是你爱来就来
不爱来就不用理我的地方

我不是生来娱乐你
我也有我自己的情绪

我不是犯人
不需要回答你所有的问题

说真的
我今天真的吃到火了

火气超大
我恨恨恨

我已经很让步了
请不要再得寸进尺

我自己一个人捱到很辛苦
我宁愿你不找我
也不要一找我就做让我讨厌的事 !!!!!!!!!

4 comments:

  1. if u really need a person to talk to, i cn bcm ur listener..

    ReplyDelete
  2. thx mxin la...now is ok..jz maybe de weather is hot.so easily get angry..^^
    thx for concern..

    ReplyDelete
  3. u take k le.....although i nt sure whether wat i'm thinking is wat happen to u or nt, but still hope u cn b happy always.

    ReplyDelete
  4. wat r u thinking?!tel me tel me..then i comfirm to u whether u r right..hehe

    ReplyDelete